onsdag 2 mars 2016

WOYWW 352 - What´s on your workdesk wednesday.


Idag är det som vanligt dags att visa sina skrivbord
och vad man har på gång just nu.

Hos mig är det inget alls på gång just idag.
Men visar hur det ser ut på skrivborden ändå.
Det brukar ju många andra göra så då får det bli så även
hos mig.  Det ser för bedrövligt ut med massor av grejer
utspridda överallt.


Sorterat lite scrapmaterial i helgen. Håller på och städar
hobbyrummet. Det ska bli skönt när allt är klart.

Nästa vecka hoppas jag att ha lite mer 
att visa. Har ett födelsedagskort jag måste göra, vill
fortsätta på min canvas som dottern min påbörjat och
lite annat smått och gott. Med våren i antågande så
hoppas jag att orken ska öka för det är så mytcket jag
VILL göra...

Och i helgen tänker jag lägga ut en liten
Blog Candy. 

Här är länken till veckans WOYWW:

KLICKA HÄR!

Jag ska i säng nu så själv kommer jag att försöka besöka
de andras bloggar under veckan som kommer.

Ikväll har vi nåtts av nyheten att 

Kronprinsessan Victoria har fött en son.
Sverige har alltså fått en ny prins!
Vad han kommer att heta får vi veta imorgon...


Vi har en helt vanlig kväll här hemma.
Jag låg och sov ett tag för jag ville se serien
Blood and oil som jag följer, men det verkar 
ha varit säsongsfinal förra veckan. Så jag hoppas
att serien fortsätter snart igen... Lite besviken blev
jag när det inte var något ikväll. Kul att se Don Johnson
i en serie igen. Han var ju med i Miami Vice när jag var
i tonåren på 1980-talet. Och jag tycker att den nya serien
är jättebra!


Jag har just packat min träningsväska för imorgon bitti ska
jag ta bussen till Ludvika för en timmes träning och en
timmes simning i lugn och ro. Det ska bli skönt.

Vi har  köpt två nya vetekuddar så jag sover med fyra
 heta vetekuddar under täcket varje natt och det hjälper
lite mot värken jag har.
Tack och lov för den uppfinningen!

Ha en mysig vecka och trevlig blogrunda!

Kram Sussie.

9 kommentarer:

ToadilyDiane sa...

I love the dies on the wall. Great Space.

Sharon sa...

What a great looking craft room! You have a lot of paper. I love paper. Looks like you've been busy.

Congratulations on the new prince!

Sharon K #42

Arnoldo L. Romero, MLA sa...

I really like the idea of keeping your dies on the cork board. You can see exactly what you have and they look very decorative too. Happy WOYWW!

SusanLotus sa...

Thank to all of you very much for your comments and visit to my blog!

Have a nice week!
Sussie

Sylvia/LittleTreasures sa...

Thanks for the kind words last week Like the dies on the cork board. quite handy. Enjoy a fun weekend. Happy WOYWW a little late.

trisha too sa...

Just stopped by to say Halla, Sussie! I didn't get to WOYWW this week, or last for that matter, but should be back into it soon.

Thank you for coming to "see" me, it made me happy!

:)

maska sa...

Hei Sussie
Ja her ligger det flotte ting til papirpusling. Fin oversikt over diesene
når de henger slik på tavlen.
Våren venter på seg her også, det har kommet mere snø.
Ønsker deg en god helg.
Klem.

myrica sa...

Så farligt var det inte på ditt skrivbord, då kan jag ha det mycket värre,Jag kan tänka att det känns skönt när något lindrar ens värk, det är inte kul att ha.
Hoppas du får en trevlig simtur i morgon.
Kram

SusanLotus sa...

Tack Marit och Ingvor för att Ni tittade in igen hos mig.
Jag blir alltid lika glad! :)
Och så önskar jag Er en härlig helg förstås.
KRAM!
Sussie


Thanks to all of you who visit me and comments on my blog.
You make my day a happy day! :)

Wish you a great weekend!
Sussie