torsdag 25 april 2019

Färgstarkt!

Som jag skrev förut så är dottern min på besök
och har suttit här och färglagt en hel del fina
teckningar.
Och jag lovade att lägga ut dem 
här på bloggen.
FÄRGSTARKT
tycker jag är rätta ordet för dem. Jättefina!
Roligt att hon färglade två stycken likadana motiv
men i olika färger.
KLICKA för att se dem i större format.
Idag har hon använt sig av samma motiv igen.
Fast med andra färger även nu.
Här nedan lite mer i detalj...

Men i skrivande stund har hon börjat färglägga
ett helt nytt motiv som jag visar upp senare.
Snyggt blir det kan jag tala om redan nu och att 
även hon anser sig vara fast i denna hobby nu.
Ha en fin kväll!
Kram Sussie

5 kommentarer:

Tammy@T's Daily Treasures sa...

Very pretty coloring. Hope you are enjoying your time together. Take care.

SusanLotus sa...

Hi Tammy!
Yes, I´m so happy that she is here
keeping me company. We are enjoying
being together after being apart for
a very long time.

I´ll send you a mail in the next few
days. Have a great week!
Sussie

Margik sa...

Hi Susan! Both have done a great job! It's so special to do something with your daughter.
Have a lovely weekend!
Mar x

Evas Pyssel sa...

Åhhhh vilka fantastiska målade bilder. det är verkligen roligt att färglägga och fritt skapa olika färgkombinationer.
Vad roligt att se din dotter hos er.Jag har inte hängt med på länge men minns ju hur det var för längesedan.
Det är ingen vidare fart i bloggvärlden numera. Jag försöker ändå lägga in något emellanåt. Synd att tappa detta forum som har tillfört livet vänner på olika håll.
Ha det gott och måla på. Ni är suveräna.
Kram Eva

SusanLotus sa...

Tack Eva!
Roligt att se att även du är igång med både bloggande ocj skapande.
Yittar in någon av de närmaste dagarna.
Min dotter har just överlevt Covid-19 och vaknat efter att ha legat
i respirator i konstgjord koma flera veckor.
Det är värt att fira genom att ta tillvara varje dag igen!
KRAM Sussie