söndag 18 februari 2018

Tidig morgon...


Tidig morgon är det här och jag tänkte bara göra ett litet
inlägg så att Ni vet att jag forfarande finns. Typ. ;)

Det har inte blivit myckt till pyssel gjort här hemma.
Men ett litet vykort har jag iallafall fått till. 

Sämpeln  med lilla LIVA på är faktiskt min favorit. Hon ser så glad ut!

Vad har jag annars gjort? Vanligt hemarbete som städat,
bakat och lagat mat. Och tagit det lugnt.


En och annan promenad har det också blivit. Som då jag tog
de här fotona under en dag i Borlänge.  En riktigt grå dag!
Inget jag gillar alls egentligen. Då stannar jag helst hemma 
och drar ner persiennerna...


Vi har haft många sådana dagar nu så lite mer sol och blå
himmel skulle bara göra gott! 


Här är en till som bara vill softa en gråmulen dag.
Själv ska jag krypa ner  en stund till också för nu har
värktabletten gjort sitt så jag borde kunna sova...

Ha en mysig söndag!
Kram Sussie

4 kommentarer:

myrica sa...

Ja här är en till som vill se lite sol, jag känner så för att börja promenera igen, det blir inte när det är blåsigt och regn eller blåsigt och minus grader.
Men det är mysigt att ta en stund och " prata med vännen i soffan "
så fin han är.
Krama honom från mig och önskar dig en fin vecka.
Kram

SusanLotus sa...

Tack detsamma! :)
Ja, Tarzan ska få en kram och hälsning.
Kram Sussie.

Gurkiss sa...

Hej :)

Trillade in hit till dig.
Kul att få se nya bloggar och andra som scrappar :)
Jätte fint kort du har gjort. Himla söt stämpel :)
Vilken sötis kisse du har :)

Ha de gott.
Kram Gurkiss

SusanLotus sa...

Tack! :)