torsdag 19 oktober 2017

Lite shopping!


Kameran har gått sönder! Tappade den i golvet så att linsen
sprack helt och hållet. Tråkigt att vara utan den så jag ska 
fixa en ny så snart som möjligt.

Här är iallafall lite bilder från förra veckan
då jag var i Borlänge. Bland annat på Indiska på Kupolen.
( Som vanligt! )


Vilka underbara koppar och stora uppläggningsfat!
Vackert mönster tycker jag. Det blev till att "titta bara"...


Men lite kom jag hem med iallafall.
Några gott doftande duschcreme och en scrubtvål blev det.


Och snart ska jag iväg igen. Behöver fylla på
här hemma med lite basvaror, köpa en ny leksak
till Tarzan och lite annat smått och gott.

Ha en bra dag!
Kram Sussie

3 kommentarer:

brenda sa...

Love those porcelain bowls Sussie, looks like you've been on a shopping spree.

B x

SusanLotus sa...

Thank you Brenda!
Yes I adore those bowls too.

Have wonderful weekend!
Hugs
Sussie.

Susanna sa...

Nice shopping! BEautiful! Have a nice weekend my friend ♥♥♥