onsdag 27 februari 2013

WOYWW 195 - Färgglad tag!


Igår kväll gjorde jag en  Tag  i påskens färger
eller i vårens färger om man så vill.

En påsklilja är iallafall motivet jag utgick ifrån
och färgerna på den lilla bilden.

Kortet deltar i denna utmaning:

http://cheerfulstamppad.blogspot.se/2013/02/challenge-54-anything-but-card.html



Och som vanligt några detaljbilder som syns bäst
om Ni klickar på dom för att se dom större.

Jag klistrade fast den lilla bilden på en "twinchie"
som jag sen fäste på tagen.

En "twinchie" är ett litet kort på bara  5 x 5 cm
som en del samlar på.
( Dvs two inchies och därav namnet. )



Idag är det dags för WOYWW igen.
Det vill säga "What´s on your workdesk wednesday"
och jag tänkte vara med denna gång.

Det är alltid så kul att besöka andras bloggar och 
se hur deras skrivbord ser ut just idag och vad de har på gång.

Så här ser det ut hos mig just nu:

Har lite pyssel på gång och är så glad att jag har orken att
pyssla litegrann just nu.
Nu ska jag iallafall lägga mig och sova någon timme.

Var uppe redan halv 4 i morse för det här fuktiga råa vädret
gör att jag har väldigt ont i ländryggen, höfterna 
och benen.

Tog en tablett Diklofenak + Tradolan och smörjde
in mig med Voltaren gel som jag nyligen upptäckt,
och som jag kan rekommendera för Er som också har
ont pga reumatiska besvär, som lindrar lite
och som gör att jag kan sova bättre.

Hoppas att Ni får en toppenbra dag!

Kram Sussie

28 kommentarer:

martinealison sa...

Une superbe création qui mérite bien quelques heures de sommeil...
J'ai durant de longues années représenté les produits Diam's...
Je pense que peut-être vous les utilisez ?...
Gros bisous

Evas Pyssel sa...

Så solig och glad tag du har gjort. Det passar bra idag för kan du tänka dig att solen skiner. Det var länge sedan. Och snart ska jag till frissan och bli fin, det är också härligt.
Tråkigt med dina besvär, men tur att det finns hjälp.
Kram Eva

okienurse sa...

busy desk! Love the tags. Thanks for sharing. Vickie #39

Helen sa...

Great desk!! love the tag. Helen, 8

ria gall sa...

what a really pretty tag some lovely heat embossing in the background and some great colours being used, lovely
Happy WOYWW hope you have a great day
Ria #48

SusanLotus sa...

Merci Martine!Gros bisous.

Thanks Okienurse, Ria and Helen!
Hugs!

Tack Eva!
Ja, gud så härligt det ska bli när vårvärmen och solen kommer med våren.
Här är det också knallblå himmel och sol. Underbart! :)

Hoppas du blir fin i håret. Det tror jag du blir förstås och det brukar ju verkligen pigga upp en.
Är man snygg i håret mår man bra. :)

Kram.

Julia Dunnit sa...

Oh Susie I hope you got some sleep, it's misery when you have pain and the rest of the world seems to be sleeping peacefully. Really like the tags you're making, spring doesn't seem too far off when I see your cheerful colour choices.

SusanLotus sa...

Thanks Julia! :) I wish spring was here already. Soon though...

Yes, I did get three good hours of sleep and thankfully I can use that gel many times during days like this.

Happy creativity to you and have a really nice day!

My name is Cindy sa...

Hi Sussie!! Nice to see you here on WOYWW. Such a pretty tag - very springlike! I think we are all hoping for better weather this winter seems never ending! Hope your aches and pains get better soon! Hugs Cindy x

sandra de sa...

Beautiful detail on your tags.
Sandra @12

SusanLotus sa...

Thank you Cindy and Sandra for your kind comments! :)

Cindy, sun is shining and the sky is blue and I´m so happy that weather changed when I was sleeping. Very soon the spring is here for real.
Because I feel just like you "enough winter now!" .

Have a great day!
Hugs!

Scrapcat 1 sa...

what beautiful tag love the spring feeling you have there, thanks for sharing Tracy#72

Heathers Inspiration sa...

Gorgeous spring colours x
great creative designs
Happy WOYWW Heather #85

susibee sa...

Very pretty tag.

Happy Wednesday! Susi #73

Bubbles sa...

Those tags are so very pretty!
Have a wonderful woyww
Bubbles #14

SusanLotus sa...

Thank you ladies for your sweet comments! :)
I´ll come and visit you too as soon as I can.

Have a great creative week!
Hugs!

Sherry sa...

Hello Sussie, thanks for your lovely comment on my blog, I'm doing just fine thanks.

Your sprintime tag is beautiful, so cheerful and uplifting. I hope the weather improves very soon and that your aches and pain go away.

Take care xx

trisha too sa...

Sussie! Jag måste erkänna, jag är lite avundsjuk på din vårlikt väder. Taggen är vacker!
:) trisha

Happy WOYWW to you!
#141 this week with a
bunting and LOTS of snow

:)trisha

SusanLotus sa...

Thanks Sherry and Trisha for stopping by! :)

The weather is changing fast here so I guess it will be cold and snowy one more time before the spring is here to stay. It´s only february now...

Have a great week!
Hugs!

Almo sa...

very pretty tag, love the embossed detail. Hugs Mo x

SusanLotus sa...

Thank you Mo! :)
Hugs!

Hanna sa...

Åh vilken läcker tag!
Underbar design och fantastiska färger, du är helt otroligt duktig!

Ha en fin torsdag! :)
stor kram,
Hanan

SusanLotus sa...

Tack Hanna, det var verkligen snällt sagt!
Ha en jättefin dag du också! :)
Kram!

Gibby Frogett sa...

What a beautiful tag, love the fresh colours. Happy WOYWW ..Gill x #103

Anonym sa...

Susan you tag is beautiful, so happy and Spring like. Sorry to hear you're not sleeping well, there's nothing worse in my opinion. Take care.

Hugs
Brenda 112

SusanLotus sa...

Thank you ladies for all your kind words!

Hope you´ll all get a very nice weekend.

Hugs!

April sa...

Your tags are just lovely.
April #151

SusanLotus sa...

Thank you April! :)
Have a nice weekend!