torsdag 17 mars 2011

Enkelt kort till utmaning.

Idag gjorde jag ett kort med en av mina nya Anita Be Stämplar.
Denna heter Estella och jag utgick från den här sketchen
som är veckans utmaning på:



Jag ändrade lite på mitt kort men jag tycker ändå att man
kan se att jag utgått helt från sketchen.

Kortet kommer även att vara med i de här utmaningarna:



[]
Jag har också haft den stora turen att vinna en tävling

med ett av mina vintage-kort som var på temat "Wings"

och det var på bloggen A spoon full of sugar

Det pågår en ny utmaning där just nu med en sketch
så var med du också! Fina priser att vinna...

Det var såklart jättekul att vinna och jag vann
 tre valfria digitala stämplar från:

Dem får Ni se senare när jag har gjort kort med dem!

Ha en jättemysig kväll! :)
Sussie

22 kommentarer:

Sue B sa...

Wow! This is a beautiful card! Gorgeous colours and I love that background paper!!!! I love the stamp image - I have been looking for one just like that - I will have to look at Ask Anita.

I have been looking at all your other cards on the blog and they are all amazing - very beautiful!!
Hugs Sue xx

Myricas Farmor sa...

Vilken söt stämpel du har på kortet, jätte gullig.
Ha det gott
kram

maska sa...

Hei
Så flott at du vant med det fine kortet. Gratulerer så mye. Spennende med nye stempler.
Atc kortene er på vei. :)
Ha en fin dag.

Anonym sa...

Hi Sussie, thats such a beautiful card my friend, truly pretty
hugs June xxxxx

SusanLotus sa...

Thank you Sue, Farmor Ankus, Marit and June! I appreciate all your comments very much! :)

Sue, I hope you find the stamp so I can see what you create with it too! :)

Have a nice day/evening!
HUGS!

Dymphie sa...

dear Sussie, the envelope with your wonderful OWOH atc's arrived! They are gorgeous, really wonderful work! Thank you so much for the extra goodies :)
xo Dymphie

SusanLotus sa...

I´m sorry you had to wait so long Dymphie!
So much happend in my private life so I pushed all "must do´s" on the future for some weeks... But I am happy you like the envelope and that it has finally arrived to you safely.
I wish you a great creative week!
Hugs !

Evas Pyssel sa...

Jätteläckert kort !!! Grattis till vinsten !! Du gör så fina kort !! Kram Eva

SusanLotus sa...

Tack så jättemycket Eva! Jag är helt fast i kortmakeriet. Detta är så kul! :D
Måste ta och göra lite nya ATC´s också...
KRAM

Tracy S sa...

Pretty! Love the way you cut Estella out. Thank you so much for joining us this week at Anita Be Stampin.

SusanLotus sa...

Thanks Tracy S! It´s a great stamp to work with :)

Lelia Pierce sa...

Such a beauty! Thanks so much for playing along with us at Anita Be Stampin! :O)

XXX

Love crafts forever sa...

Thank you so much for playing at OSAAT this week.
Hugs Nataliya.

xxxtglxxx sa...

Another very pretty creation Sussie :)

I love the backing paper - its stunning! Great image, and beautifully coloured too.

Thanks again for such lovely comments on my blog.

hugs

xxalisonxx

Brenda sa...

Great card Sussie, thanks for joining the challenge at Anita Be Stampin this week.

SusanLotus sa...

Thank you Lelia, Nataliya, Alison and Brenda from stopping by to look at my card and for giving me so kind comments! I appreciate every visit very much!
Hope you are enjoying your weekend!
HUGS!

Jen Shults sa...

Very cool! I love your edge punches! Thanks so much for joining us at Anita Be Stampin' this week!

SusanLotus sa...

Thanks Jennifer! Have a nice week!

Anita sa...

This is so pretty! Thanks so much for joining us at the Anita Be Stampin Challenge! :)

SusanLotus sa...

Thank you Anita! :)

Cheryl sa...

GORGEOUS,love the papers and image!!! Thanks for joining us at Creatalicious!!
xx

SusanLotus sa...

Thank you Cheryl! :)