lördag 10 juli 2010

Min underbara dotter...


Just nu är min dotter här och hälsar på och vi gör allt vi kan för att njuta av tiden tillsammans. Det var ett bra tag sen vi träffades, av olika orsaker, så att vi är tillsammans igen betyder väldigt mycket för oss båda. Och vi har haft tillfälle att verkligen prata ut under veckan som gått :)

Idag har vi varit och solat på Jägarnäsbadet i Ludvika. Trots att det blåste friskt och solen höll sig bakom molnen den mesta tiden så var det otroligt varmt. Och tyvärr så har jag bränt mig lite i vanlig ordning men jag var för feg för att doppa mig! Iskallt i vattnet tyckte jag... Brrr! Men massor av folk badade glatt och det såg verkligen härligt ut!

Det är underbart vackert där så dit ska vi åka igen väldigt snart.
Och till Dig Mikaela vill jag bara säga att jag älskar Dig så oändligt mycket!
Godnatt :)

Inga kommentarer: