fredag 8 januari 2010

Oväntad post!

Jag hade förmodligen aldrig snöat in på att göra en sk Art Doll,
av något slag,
om det inte var så att jag en dag i somras fick väldigt oväntad post...
Det var Tina i Texas som skickade en stor sjöjungru att hänga upp på väggen!
Jag blev otroligt glad och tänkte såklart att jag ska göra en att skicka tillbaka.
Sen kom en lite mindre och jag gjorde den andra...

Jag hade aldrig kunnat tro att jag skulle börja göra dockor när jag fyllt 40! Hahaha...
Men men... Man vet aldrig vad man kan hitta på för tokerier!

Ha en underbar dag!

2 kommentarer:

Penselkvinnan; sa...

Det är bra att ha barnasinnet kvar. Det var fina dockor du gjort. Ha det bra i kylan! Hur går det med lägenheten föresten?

SusanLotus sa...

Hej! Ja det är ju tur att man kan vara ung i sinnet :)
Vi håller på som bäst och ska flytta in igen. Mycket att städa... Men det ska bli härligt att vara hemma igen.
Ha det så gott. Ska du se på Let´s dance?