onsdag 22 september 2021

WOYWW 642

 Ja, då var det onsdag igen och dags för WOYWW.

Vad har du på skrivbordet? Här kan du iallafall se mitt.

Och klickar du på länken nedan får du ta en titt på andras.

WOYWW 642

Vad jag ska göra med allt som ligger där just nu vet jag

inte ännu men något blir det. Alla små pappersbitar är ju 

bra att ta vara på så jag får se vad jag hittar på.

 I bakgrunden ser Ni ett kort jag gjorde med hösten och
september i åtanke.

 Med lite höstäpplen på och en stämpel

jag fått skickad till mig i posten. MAGNOLIA tror jag

det är. Och jag vet inte om den serien med stämplar är

populär fortfarande, men jag vet att den var det förut.


 Kortet får vara med i följande utmaningar:

Cutie Pie Challenge - Celebrations X

 Crafty Hazelnuts - Patterned paper X

Colour crazy challenge - week 37 anything goes X

 Colour crazy challenge - week 36 anything goes X

Det var kul att färglägga denna "Lilla Magnolia" och sen

stämpla upp, färglägga och lägga till några äpplen. 

För det är väl värt att fira att det nu är äppelsäsong!

 Promarkers var det jag använde för detta kort.

Resultatet blev helt okey och ser nästan ut att vara

målat med vattenfärger. Sen så tycker jag väldigt

mycket om det rosa pappret med sammetsstruktur.

 Här nedanför ser Ni hyllan jag har intill mig och som jag

har hängt upp en del av de kort jag fått genom åren på.

Det är dekorativt -  det vore ju synd att låta korten 

bara ligga i lådan - och jag kan njuta av dem varje dag!  

Dessutom känns det extra mysigt ...

Här sitter jag just nu. Inte fullt så mysigt - för vi har tagit

ner draperiet som hänger mellan pysselrummet och den 

andra delen av rummet som ska användas som syhörna -

eftersom vi har delat av rummet i två delar.

Draperiet ska upp igen såklart. Det ska bara tvättas först.

Hoppas att vi ska vara klara med syhörnan nästa vecka.

Så titta in igen då.

Ha en toppen vecka!

Kram Sussie

11 kommentarer:

Crafting With Jack sa...

Lovely card. I like my birthday cards up as long as possible and keep my favourites in my craft room on display.. have a great week Angela #7

Felix the Crafty Cat sa...

Such a pretty card. I like to keep my birthday cards out as long as possible and always keep the ones that will be good ideas for my own in the future. Have a lovely woyww, Angela x14x

Sarah Brennan sa...

I do like that card Sussie. I haven't used my ProMarkers for ages for colouring and will have to get them out again. Your display of cards is very pretty. Stay safe and Happy WOWYW. Sarah #2

coldwaters2 sa...

Hi I popped by your blog to thank you for your comment that you left me on mine, it has been a lovely visit a super blog full of inspiration and ideas and you have made a card using one of my all time favourite stamps Tilda I have so many of these new and old unfortunately I do not get the time to use them much these days but I always love to see what others have done, I love your colouring and the colours you have chosen it is so lovely
hugs
lorraine x

Julia Dunnit sa...

Oh that is a sweet card Susie, I love the extra apples too. Nice to think of it as Apple season, I shall adjust my thinking a little, it sounds so positive. Glad you’ve got a plan for the pieces on your desk, not one of my skills I must say!

SusanLotus sa...

Thanks for your visit and kind commments!

Sarah, I had the same problem, I didn´t use my Promarkers for very long time so I thought thay may be dry, they still work perfectly well fortunately.

Ha en fortsatt trevlig helg!
Sussie

Julie sa...

Cute card, thanks for sharing with us at the Cutie Pie Challenge.

Elizabeth Hart sa...

Very very cute and I love the combination of the pink and the green. Thanks so very much for joining us this time at the Colour Crazy Craft challenge, Elizabeth

Tammy@T's Daily Treasures sa...

Nice to have designated spaces for crafting and sewing. I do everything from the loveseat in our tv room. :) My husband has taken over the kids bedroom for his "office/dressing room" which I thought I would make into a craft room. :/ Your card is very pretty and does look like watercolor. Take care.

Susan Renshaw sa...

What a cute crad!
And I love your card display.
Happy WOYWW!
Stay safe and keep well!
I am hoping to visit everyone this week – unfortunately last week I just couldn’t make it…
Susan #20
Calling All Crafters! – My Blog!

Lindart sa...

Lovely Autumn card! I really like how you crossed the ribbon below the buckle - very cool! Lovely busy desk this week, have a wonderful rest of your week! Lindart #27