onsdag 15 september 2021

WOYWW - What´s on your workdesk wednesday 641


 
På mitt bord ikväll har jag en teckning från boken 

"Worlds of wonder"  av Johanna Basford 

som skapat många vackra målarböcker för vuxna.

Det beror på att jag fick ett mail med en utmaning  

som gick ut på att alla skulle färglägga just denna teckning.

Gubben och jag bestämde oss för att göra varsin i våra

helt egna färger. Och sedan jämföra.

Det var kul att göra detta tillsammans och sedan 

se resultatet efteråt! Så vi tänker absolut 

göra  ett liknande litet projekt snart igen.

Klicka på bilden för ett större format.

Jag färglade även en bakgrund på min teckning.

Med ögonskugga förstås. För jag tycker att det är lätt 

på en stor yta och så blir det ju ganska så snyggt.

Vill Ni se flera inspirerande skrivbord?

Klicka här WOYWW 641

 

Jag satt i ett videochat med min väninna 

från Södertälje i 3 timmar! Det blev intensivt.

Men vad roligt det är att man kan ha kontakt online,

sitta mittemot varandra och prata via kameran!

 

Nu är jag så trött att ögonen 

går  i kors!

Denna lilla sötnos sover redan så sött i sin

mysiga lilla bädd här på golvet bredvid mig.
 
Dags att säga god natt!
 

 Ta hand om Er och håll avstånd!

Kram Sussie

9 kommentarer:

Lunch Lady Jan sa...

Your colouring is very beautiful, you are the master of shading! I loved the photo of your cat sleeping in the basket too, so cute!
Hugs LLJ 6 xxx

Felix the Crafty Cat sa...

Beautiful Art work and loving the photo of your Kitty too. I hope your week is full of crafty fun and happy woyww, Angela x5x

Helen sa...

great colouring! happy woyww Helen #7

brenda sa...

They are lovely colouring pages Sussie, I always think there is something so magical about Strooms.

B x

Sarah Brennan sa...

I like the idea of both colouring the same image and then comparing Sussie. They both look so different. Meow to your kitty. Stay safe and happy WOYWW. Sarah #8

Lynnecrafts sa...

Beautiful colours and your cat is looking lovely!
Have a good week
Hugs
Lynnecrafts 3

Crafting With Jack sa...

Hello Susan. I had not heard of a gephard before and apart from the odd photograph I haven’t found much information so far. Bengals on the other hand - wow they are beautiful! Apparently can be quite naughty - how does yours behave. More photographs please. Angela #2

Mary Anne sa...

Hi! Did I miss a comment from you regarding trading ATCs? My poor brain is too full of trades on about 4 different sites. I may have overlooked it :) I LOVE your mushroom house! so pretty.

Happy WOYWW, so very late!
Mary Anne (9)

SusanLotus sa...

Thank you to all of you who left comments.
I'm late to visit you this week, soon I´ll
take a little tour to you as well.

Have a good time and I´ll "see you"!
Hugs Sussie