onsdag 20 september 2017

WOYWW 433 - en fridfull dag hemma.

 WOYWW - What´s on your workdesk wednesday

 Dags igen då för onsdag. Den dag då vi tittar in hos 
andra kreativa bloggare för att se våra olika projekt 
och låtas oss inspireras av varandra.


Klicka på länken nedan för att se vilka som är med 
just idag:
Jag hann inte med att besöka de andra deltagarna
förra veckan. Livet kom emellan.


Men nu har jag bett gubben min flytta in datorn
i vardagsrummet så att jag ska kunna sitta i soffan 
och kolla runt hos deltagarna denna vecka och även
titta in hos Er andra som gulligt nog besöker min blogg.


Tack alla som tar Er tid att glädja andra med 
ett besök i cyperspace! 


Titta, så fin den har blivit!
Liljan jag köpte från Lidl för ett tag sen för en ganska
liten slant. Nu tänker jag att jag borde ha köpt flera när
jag ändå hade chansen.


Mina krukväxter mår bra idag. Liksom jag.
För Ni ser ju hur soligt det är utanför på balkongen idag.
Och det är riktigt varmt och skönt inne i vardagsrummet
nu när solen lyser på.


Det är rätt ok ute med. Iallafall där jag suttit nu
på förmiddagen. För även om kylan och friskheten
i höstluften verkligen börjar kännas så kan man
sitta ute utan jacka om man sitter i solskenet.


Men nu har både jag och Tarzan flyttat in för dagen.
Här råder total frid för tillfället. Så skönt.
Älskar att vara hemma. Älskar mitt hem.
 
Tarzan njuter också av livet och friden hemma.

Den vinröda pläden på soffan ligger där för att Tarzan
gillar att krypa in i sina små grottor varje dag.
Så jag gör små kryp-in för honom. Idag denna i soffan.
Mysigt, tycker han, att få vara lite för sig själv...


Enjoy the little things 
for one day you look back 
and see how big they were.

Kram Sussie

12 kommentarer:

glitterandglue sa...

Hi Susan. That card is beautiful - well done. Love all the pictures of your plants, too.
Take care. God bless.
Margaret #4

Felix the Crafty Cat sa...

Great post today Susan. Love the card and all the plants too. Have a great crafty woyww, Angela x17x

Sarah Brennan sa...

What a gorgeous card Susan. I like how you keep your dies on the notice board too; readily accessible. Happy WOYWW Sarah #18

Julia Dunnit sa...

Such a sweet card, love the shades of blue. Also love the blue tiered basket on your desk, how pretty. The weather has been similar here, too, so nice to be able to enjoy some sun, however autumnal!

May sa...

I adore your card the fabulous background and Gorgeous image... Love your photos... and wee fur face Tarzan looks so happy having his nap... Have a happy creative week ahead.... May #11

Valerija sa...

Stunning card. Love the beautiful background and colours.
Hugs, Valerija xx

Monica sa...

Oh I do love taran, he knows he is the star. That blue card is so pretty. have a great crafting week
monica#24

SusanLotus sa...

Thanks to all of you for visiting me!
I´ll come back to you this weekend.
:D

Happy weekend to you from me.
Hugs
Sussie

Margik sa...

A very beautiful card, Sussie! I like the blue tones and the sweet image. These vintage images are so lovely. Love to see your adorable cat! Pretty plants too.
Mar :)

Zsuzsa Karoly-Smith sa...

What an adorable project and that kitty stole my heart! Beautiful green eyes! Thanks for your visit and sorry it took me this long to get back! Might see you again on WOYWW tomorrow! zsuzsa #14

Gio sa...

Such a lovely card, SUsan, a perfect complement to the girlish one.
Love your plant settings, and the new Tarzan place, a smart one, for sure!:-)

SusanLotus sa...

Thank you for visiting my page!
I appreciate your kind comments. <3
Hope you all are having a great time
enjoying the fall and this weekend.
Hugs
Sussie.