torsdag 1 mars 2012

Demis Roussos - Forever and ever, 1973




MUSIKNOSTALGI!

Jag hörde en liten snutt av den här låten på TV
häromdagen och blev bara tvungen att leta upp den
på YouTube. Den spelades mycket i mitt barndomshem.
Mina föräldrar gillade Rhodos och grekisk musik...
Och denna LP var en av deras favoriter.

Jag minns att de även lyssnade på Nana Moskouri,
Mireille Matthieu och svenske Gösta Linderholm
och att det spelades mycket mycket musik hos oss!
Kanske därför jag oftast har musik på hemma.

Jag la in en härlig låt med Gösta på min andra blogg.
Gå gärna in och lyssna där. Hans texter är så himla bra!
Länk finns till vänster till min Hobbyblogg.

Väcker många härliga minnen till liv.
Och det här är musik som håller än idag.

Bjöd precis upp gubben till en liten dans, men han
tordes inte dansa med mig!  :o

Nåja, nu går vi och handlar istället...
Senare ikväll ska jag sätta mig och göra något eller några kort.
Ha en bra kväll!
 Sussie

2 kommentarer:

Sue B sa...

Oh this brings back SO many wonderful memories for me too Sussie!! My parents Loved this song and would dance to it!! I sing it every now and again and people ask what it is but they say they have never heard of it or Demis Roussos!! So it is really nice to hear it again! I think my mum was a bit in love with Demis!!! LOL My parents also loved Nana Moskouri !! and Mireille Matthieu too!! Also they loved Mary Hopkins and Sacha Distel !!!

Thanks for the video and bringing back some wonderful memories!!
Hope you are well
Big Hugs!
Sue xx

SusanLotus sa...

Good morning Sue!
So happy to hear that even you like this song. That´s the best thing being born in the same generation. You can relate to so many things... Music, fashion, icecream and candies, tv-shows etc... Me and my hubby like doing that. It´s just a few months between us. :)
Hope you have a wonderful friday!
Hugs!