måndag 27 februari 2012

Ett enkelt gratulationskort.


Idag blidde det ett litet grattis-kort!
Stämpeln är från Digital delights och heter FAIRY.

Får vara med i följande utmaning:

Use pattern papper


Jag gjorde egentligen kortet till en annan utmaning
där det skulle vara en muffins på kortet samt
något fluffigt, men jag var 2 minuter för sen för
att hinna adda kortet till utmaningen.
Därav det lite lustiga "fluffiga" rosettarrangemanget
i det vänstra hörnet.

Jag hade en timme på mig att göra kortet men hann inte
klart. Så Ni ser att jag är en långsam scrappare. Sitter nog
och dividerar hit och dit alldeles för länge.
Men jag övar på att bli snabb och göra kort fort!

Ha en jättemysig dag!

Sussie

13 kommentarer:

Myricas Farmor sa...

vilket fint prinsesse kort, eller Fe, gulligt är det.
Ha det gott
kram

SusanLotus sa...

Tack Farmor Ankus!
Och din kommentar var gullig och gör mig som alltid glad till sinnes! :)
Ha det gott du med! kram

Evas Pyssel sa...

Jättesött !!! man behöver inte vara snabb. Jag tycker man ändrar sig under arbetets gång med ett kort. Det blev jättefint ! Kram Eva

SusanLotus sa...

Tack Eva! :)
Jag blev faktiskt lite rörd nu för jag klarar ju inte att stressa längre. Så din kommentar värmde.
Ha det bra! Kram

Craftin Suzie (Susan Wykes) sa...

What a fabulous card and I love how you have used Digital's fairy truly Delightful! Thanks for playing along at Delightful this week hugs Susan xx

SusanLotus sa...

Thank you Susan! :)
I appreciate your nice comment.
Have a great week!
Hugs!

xxxtglxxx sa...

What a cute little cupcake and adorable fairy :) Really sweet card Susan :)

hugs

xxalisonxx

SusanLotus sa...

Thank you Alison! :)
Have a nice tuesday.
Hugs!

maska sa...

Det var et herlig kort.
Ja å lage et kort går ikke alltid så fort. Man kan ombestemme seg underveis og det kan ta tid.
Ha en fin dag.
Klem.

Beate sa...

Adorable image and cute card!
Hugs and smiles

SusanLotus sa...

Tack Marit!
Ja, det är ju en liten process att få det att se bra ut. :)
Längtar efter att få se lite nytt på din blogg också! :)
Kram och ha en härlig kväll!

Thank you Beate! :)

Sue B sa...

This is really sweet Sussie!! what an adorable fairy! and I love the cupcake and the beautiful papers. Everything is gorgeous - Especially the pink furry rosette!! I love it
Hope you are having a good week!
Big Hugs!
Sue xx

SusanLotus sa...

Thank you Sue! :)
My week is ok. I did catch a cold though, but not so seriously... Feeling much better today. Chasing away my hubby to work now and then back to bed for a few hours of more sleep. :)
Hope you are having a great day today! Hugs!