fredag 24 september 2010

Lite nya turkosa prylar!

Att jag älskar turkost är knappast någon hemlighet :)
Så här kommer lite nya turkosa grejer som jag köpt nyligen.

Kudden ovanför är från Indiska och jag tycker att den är så fin!
Jag har tänkt börja samla runda kuddar i olika färger att ha på
gästsängen i hobbyrummet, men just denna blev fin i hallen.
Lyktan här ovan köpte jag i somras på en fd bensinmack i Hedkärra, där de nu har en
liten butik med presentprylar i kombination med tobaksaffär.
Den är dubbelt så lång som bilden visar och ska hängas upp i hallen :)
Jag fick bara inte med hela på en bild.
Den kostade bara 29 kr och det tycker jag var riktigt billigt!

Nu ska jag gå och öppna paketet som kommit från Panduro hobby!
Jag fyndade på deras rea häromdagen. Kommer kanske lite bilder
på det senare...

Ha en trevligt fredagskväll!
Sussie

2 kommentarer:

Hanna sa...

Vilken härlig kudde, helt underbar!

SusanLotus sa...

Tack för kommentaren! :)
Jag kan tänka mig att du gillar kudden!