måndag 19 juli 2010

Morgonstund har guld i mun...

...Speciellt en sommarmorgon som denna!
Solen strålar och jag vaknade tidigt pigg och glad och avnjuter nu en god smoothie på balkongen
med gubben min! Hans semester börjar idag :D
Apelsinjuice som jag körde i mixern med färska skivade jordgubbar.
Hur lätt som helst att göra, men sååå gott!


Smoothies gör jag för jämnan nu under sommaren.
Olika varje gång efter principen:" Man tager vad man haver".
Det är bara slänga ner olika frukter och bär i mixern med lite juice
 eller yoghurt och mjölk...
Nyttigt blir det ju också! :)

Idag ska jag iväg till gymmet och träna.
 Sen ska jag sitta på balkongen och grundmåla några terrakotta-krukor som jag har tänkt att jag ska göra découpage-arbeten på senare.

Hoppas att Ni får en fin start på veckan!
<3

4 kommentarer:

Susanne sa...

ja där härligt med sommar mornar man får njuta av :)
min man börjar sin sem i dag med .....

Jeanie sa...

I don't understand Swedish, but I do understand these photos! Beautiful! And the drink looks so refreshing! Thanks for visiting my blog!

SusanLotus sa...

Thanks to both of you for your very kind comments! :) I appreciate them alot.

Randiga Tråden sa...

Vilka underbara färger, vad gott det ser ut. Trevlig semester. Hälsningar Brittmari