onsdag 17 februari 2010

Nytt och fint!

Jag njuter i fulla drag av vårt nya fina badrum! Det känns så fräscht att ingen använt det före oss!
Badrumshyllan med mina sminkprylar har vi precis satt upp och det blev precis som jag ville.
Ett litet blått värmeljus fick det bli också där...


Och igår färgade jag alla udda handdukar i lila nyanser.
Det blev verkligen snyggt tycker jag. Det passar bra med alla blåa och lila färger.
En del handdukar har vi alltid framme i korgstolen som jag använder som "handdukshylla".
Korgstolen har tyvärr gått sönder och går inte längre att sitta i, men jag ville inte kasta ut den och jag tycker att vi fick perfekt användning av den i badrummet på det här sättet.

Vi är jättenöjda med helheten! Och jag älskar verkligen det bruna klinkersgolvet  och den bruna bården.
Det valet kommer jag inte att ångra känner jag.
:)

2 kommentarer:

Penselkvinnan; sa...

Vilket fint badrum! Kul med handdukarna, det blev jättesnyggt. Ha de gott nu i ditt nya fina badrum.

SusanLotus sa...

Tack, jag blir lika glad varje gång jag får en snäll kommentar! :D :D
Det ser kanske lite dumt ut med en trasig stol så på sikt byter jag nog ut den mot en hel korgstol istället! ;)
Ha en trevlig kväll du också!