lördag 3 oktober 2009

Vår tillfälliga bostad!

Nu har vi installerat oss i vår lilla extra-lägenhet.
Det har varit över all förväntan!
Jag trivs där trots att vi bara tagit dit våra balkongmöbler, två madrasser att sova på och nödvändiga saker som man bara måste ha under en månad...
Typ vårt picknickset att äta på, wok, kastrull och sånt!
Vi har försökt att göra det lite trivsamt med några värmeljus och lite plastblommor i fönstret...
Och radio att lyssna på...
Första middagen blev kyckling med green curry och kokosmjölk, grönsaker och ris. Yummie! :)
Vi passar på att frosta av kyl och frys så vi tog med all mat hemifrån.
Anders mamma var snäll nog att köra oss fram och tillbaka med sin bil så flytten gick bättre än vi trott från början. :)
Det här ska nog gå riktigt bra!
Det har varit så lugnt i huset! Inte ett ljud. Trots lite stökiga grannar så hörs det faktiskt ingenting mer än i trappen. Det är inte alls lyhört. Jag känner mig ko-lugn i lägenheten trots att jag hade så dåliga vibbar första gången jag var där.
Det ligger väldigt lugnt så vi hör ingen trafik utanför.
Rena balsam för själen.
Jag har sovit så gott där på golvet! :D
Jag ska ta det bara lugnt nu under tiden vi är där.
Stressa av, äta bra och satsa på träning.

Är hemma en sväng för att hämta lite prylar...
Alla pysselgrejor ska jag faktiskt släpa dit nu
så att jag ska kunna passa på att göra en massa kort! :)
Ha det så bra! :D


Inga kommentarer: