söndag 4 oktober 2009

Nya kort!

Hemma igen för att hämta dom sista prylarna så jag passar på att ladda ner lite kort som jag har hunnit göra hittills...
Översta kortet är till Maggies Monday Musings Challenge på temat Stamping stuff! Vi skulle använda vad som helst i hushållet att stämpla med, utan stämplar förstås, och jag har stämplat med en gaffel på en påse från Mitt i smeten ( vårt kondis här på gatan )
! Fler kort på det temat tänkte jag hinna göra under denna vecka...
Kort för byte på Flickr. "Bedtime story Pierot".

Ett annat Pierot-kort...


Fy, vad det ser ut här nu när vi fått tömma badrum, hallarna och delar av köket.
Prylar precis överallt!
Nu ska jag dra "hem" till extralägenheten igen för där sitter en fyrbenting och väntar på mig och som definitivt inte trivs där!
Nämligen lilla Sally! Hon hatar det nya stället!
Varje gång vi kommer tillbaka efter att ha varit ute ligger hon gömd UNDER trasmattan och så har hon aldrig hållit på förr! Och det tar ett långt tag innan hon kryper fram igen...
Sen står hon och tittar på mig med en blick som säger "Måste vi vara här!?"...
Vi lämnade radion på denna gång för att se om hon trivs lite bättre då...
Och jag tog lite kort på henne tidigare idag som jag laddar ner här imorgon.

Ha en härlig söndagskväll!
Imorgon kommer jag hit en sväng för att kolla in FRU ANKA på Svenska Hollywoodfruar!
Det måste man ju bara se... :D

3 kommentarer:

Penselkvinnan; sa...

Vilken tur att du trivs i den tillfälliga lägenheten, då går ju tiden mycket fortare. Fina kort du gör, särskilt pierot korten. Ha de bra!

Lycke sa...

Underbara kort, som alltid!!! Varför bor ni i en tillfällig bostad?!? Ser mysigt ut i allafall!!!
Härlig höstdag till dig!!!

Kramis Lycke

SusanLotus sa...

Tack så mycket båda två för Era kommentarer, det är så kul att någon läser vad jag skriver! :D

De totalrenoverar vårt badrum och kök så det är stört omöjligt att vara där nu... Speciellt med tanke på katten... Huset skakar :D ... och toa och vatten avstängt...

Sitter på bibblan nu så jag skriver lite mer ikväll när vi går hem till "Riktiga Hemmet" ett tag och kollar lite på tv...

HA EN UNDERBAR DAG! Här är strålande sol så det hoppas jag att ni har också! :D :D