Translate my page to your own language

tisdag 8 september 2009




Jag börjar komma igen lite efter min utbrändhet. Jag har fortfarande ett enormt sömnbehov och sover middag varje dag. Kroppen är mycket tröttare än knoppen kan man säga! Jag vill mycket mer än jag orkar... Jag tror att bara den som själv lider av utmattningssyndrom som jag har kan förstå hur lång tid det tar att komma igen!
Men jag måste börja kampen mot mina extra kilon nu innan jag blir opererad!

På måndag bär det av till Nautilus gym och simhall i Ludvika. Jag ska börja träna igen så som jag gjorde förra året innan jag "kraschade" helt av den stress och ohälsa som jag lidit av så länge...

Jag vill ju så gärna komma igen och orka med mina hobbies och dagliga aktiviteter.

Fick lite fina kantareller och blåbär av en granne!

Mums! Ska jag göra något gott av! Jag älskar ju god mat!

Inga kommentarer: