Translate my page to your own language

fredag 25 september 2009

Gårdagens post


Från Rebecca i Virginia USA. Gulligt Halloween-kort. Jag älskar höstfärgerma så detta kort ville jag ha på en gång då jag såg det.

Jag vaknade supertidigt i morse. Redan klockan halv 5. Superdimmigt ute. Jag känner av fukten direkt. Det är då jag får ont och feberkänsla i kroppen. Ingen idé att ligga i sängen trots smärtstillande.

Jag som ville ha en solig dag. Anders är ledig idag och vi vill göra samma cykeltur idag som vi gjorde i helgen. Fast med kamera denna gång. Men det kan ju bli bättre väder efter ett tag... Jag tror på det :D

Den här bilden tog jag från balkongen igår. Tyvärr syns inte regnbågen så bra som jag ville...
Klockan 7 kommer borrandet pch bankandet att köra igång.
Måste ringa hyresvärden om ersättningslägenhet igen. Jag kan bara inte vara kvar i lägenheten då dom ska hålla på här inne hela dagarna. Ska jag sova här ( ha! Vilket skämt! Det går inte att sova i det oväsendet!Hela huset skakar ju ) och springa förbi dom en gång i kvarten och ner i källaren för att pinka och sen upp igen som en dåre. Visst motion blir det ju. Men det funkar bara inte med de mediciner jag äter!
Det vore just snyggt om vi alla skulle få vinterkräksjuka med en enda toa i husets källare... Sitta där på rad utanför med varsin hink. Vilken grannsämja. Vi kommer varandra riktigt nära... Usch! Hörde att de råkat borra sönder ett avloppsrör i den andra porten så det luktar tydligen skit i hela trappen. Gud, vilken tur att det inte var här!
Nej, jag får ta min katt i en korg och sätta mig på hyresvärdens kontor tills de hjälper mig. Och sova på deras fikarumssoffa. Jag MÅSTE sova ett par timmar på dagen!


2 kommentarer:

Suzan sa...

Men vad fint att få sån post!

Sussie sa...

Japp, det är helt underbart!
Inte bara reklam och räkningar... :D